2013. február 13., szerda

1 x 7 Baráti este

Hosszú idők után eltávolodtam Kol szájától.
- Ezt nem szabadna. mondtam.
- Miért nem? Hiszen az előbb vallottad be,hogy szeretsz. mondta Kol miközben megfogta a kezem.
- Tudom... De a többiek mit szólnának? Ezzel elárulom a barátnőm is és a többieket is. mondtam.
- Miért érdekel az téged? kérdezte Kol.
- Kol... mondtam miközben ránéztem.
- Tudom, ne haragudj. mondta majd megfogta az arcom. Egy pillanatot kérek. Valamit el kell intéznem. mondta majd besietett a házba. Elindultam én is vissza a házba. Oda jött hozzám Elijah.
- Nem láttad Kolt? kérdezte.
- De.. Az előbb mondta,hogy nemsokára vissza jön. mondtam majd egy csattanást hallottunk. Kimentünk a ház elé, mikor megláttuk Damont,ahogy Kolnak a nyakát próbálja kitörni.
- Damon! Állj le! kiabáltam rá. De akkor kitörte Kol nyakát.
- Te teljesen megbolondultál? kérdeztem felháborodva.
- Azt hittem ti már nem vagytok együtt. Akkor nem mindegy? kérdezte.
- Nem. Nem mindegy Damon. Ezt most miért kellett csinálnod? kérdeztem miközben oda mentem Kolhoz megfogtam a fejét és felhúztam az ölembe.
- Ó most már mindent értek. Ezek szerint kibékültetek igaz? Ennyit jelent a barátnőd neked? Ügyes húzás Ella. mondta Damon.
- Ez nem rád tartozik Damon. Örülhetnél,hogy Cleo veled lesz örökké. De látom,hogy ezt nem szeretted volna, csak kihasználni. Igaz? kérdeztem Damontől. De oda suhant elém megfogta a nyakam és erősen szorította.
- Megfontolhatnám,hogy kitöröm-e a nyakad. Talán akkor kvittek lennénk Kollal. mondta Damon miközben még erősebben szorított.
- Engedj...el, Damon. mondtam miközben már alig kaptam levegőt.
- Annyira kiszámítható vagy Ella. Egy törékeny lány aki szeretetre vágyik, és egy ilyen Kol félékhez rohan. Miért nem mentél végig az egész Mikaelson családon?! kérdezte Damon miközben egyre erősebben szorított.
- Miért nem.. tudod.. végre elhinni,hogy én... szeretem őt. mondtam neki.
- Mert ez lehetetlen. Őt,hogy lehet szeretni? kérdezte majd Kolra mutatott.
- Nem ismered a másik felét, ami igazán emberi... mondtam miközben már szinte nem is vettem levegőt.
- Én sem tudtam először elhinni,hogy neked van emberi oldalad. De megmutattad,hogy szereted Cleot. Miért nem tudtok adni egy esélyt Kolnak? kérdeztem de aztán elvesztettem az eszméletem. Arra keltem reggel,hogy rettentően fáj a fejem. Felkeltem majd azt vettem észre,hogy a Salvatore házban vagyok.
- Jó reggelt, hogy aludtál? kérdezte Stefan.
- Jó reggelt, nem jól. Mi történt tegnap este? kérdeztem.
- Semmire nem emlékszel? kérdezte Stefan.
- Damon kitörte Kol nyakát... utána emlékezetkiesés. mondtam.
- Damon megragadta a torkod és nem kaptál levegőt. Majd elájultál. mondta Stefan.
- Biztosan olyat mondtam neki amit nem kellett volna. mondtam majd megfogtam a fejem.
- Nem tudnál adni egy fejfájás elleni gyógyszert? kérdeztem.
- Megnézhetem,hogy van-e itthon. mondta Stefan.
- Megköszönném. mondtam majd Stefan elment én pedig egy kis idő után mentem utána.
- Jó reggelt. mondta Cleo.
- Jó reggelt. mondtam majd Stefan jött a konyhából.
- Ne haragudj Ella, de nincs fejfájásra gyógyszerünk. mondta Stefan.
- Ugyan Stefan miért mondod ezt? Ezt könnyen megoldhatjuk. mondta Damon majd oda suhant és megitatott a vérével. El akartam lökni a kezét de ő szorosan ott tartotta.
- Damon! Ereszd el! mondta Stefan.
- Oké tesó, már kész is vagyunk. mondta Damon majd elengedett.
- Hogy tehetted ezt? kérdeztem.
- Nyugi, csak elmulasztottam a fejfájásod. mondta Damon majd elment. Stefan oda jött majd azt mondta.
- Nyugi, ezzel még nem változol vámpírrá.
- Tudom... De az ő vére. Úristen. Ki kell mosnom a számat. mondtam majd elindultam a mosdó felé.
- Ella, nem akarsz velünk jönni táncolni? kérdezte Cleo.
- Ki tartozik a "velünk"-be? kérdeztem.
- Samanta, én. mondta Cleo.
- Akkor benne vagyok, csak még haza kell mennem átöltözni. mondtam.
- Elviszlek. ajánlotta fel Stefan.
- Köszi Stefan. mondtam majd felmentem a telefonomért. Gyorsan lesiettem majd beültem Stefan kocsijába majd elindultunk. Amikor oda értünk kiszálltam majd Stefan azt mondta.
- Tudom,hogy hova mennek a lányok majd oda viszlek.
- Rendben, akkor sietek. mondtam mosolyogva.
- Oké. mondta Stefan majd bekapcsolta a kocsiba a zenét. Bementem a házba megetettem a macskát és a kutyát majd felmentem és átvettem valami táncos ruhát. Oda mentem a szekrényemhez majd levettem a felső polcról egy dobozd amiben egy edző cipő volt. Mikor megfordultam ott termett Kol. Meg akartam ütni mivel megijedtem de ő megfogta a kezem.
- Ne haragudj, de megijesztettél. mondtam de Kol oda tette az úját a szája elé,hogy ne beszéljek mert Stefan mindent hall. Ezért csak oda szorított a falhoz és megcsókolt. Megfogtam a kezét majd behúztam a fürdőszobába. Megeresztettem a vizet, majd azt mondtam neki.
- Mit keresel itt? Bárki megláthat.
- Látni akartalak. Hallottam mit tett veled Damon, ezt még vissza kapja. mondta Kol majd ökölbe szorította a kezét. Láttam,hogy mérges ezért megfogtam a kezét és azt mondtam neki.
- Ne csinálj butaságot. Mutasd meg,hogy van benned emberi.
- Ez lehetetlen. Ha emberit mutatok nekik magamból, akkor azt hiszik egy nyápic vagyok. mondta Kol majd a szemembe nézett.
- De az én nyápicom. mondtam mosolyogva majd megcsókolt.
- Szeretném ha most mennél. Nekem is mennem kéne, Stefan már vár. mondtam.
- Azt hittem ma egész nap együtt leszünk. mondta Kol majd lebiggyesztette a száját.
- A lányoknak már megígértem,hogy elmegyek velük táncolni. mondtam majd megfogtam a kezét.
- Támadt egy ötletem. Mi lenne ha a lányok eljönnének hozzád ma este egy vacsira? kérdezte Kol.
- De ugye tudod,hogy nem csak a lányok jönnének. mondtam neki.
- Nem érdekel. Akkor valahogy eltűröm Damont is, Stefan meg ahogy ismerem csöndes. mondta Kol.
- Rendben. Akkor tánc után jövünk. mondtam majd elindultam lefelé.
- Valamit azt hiszem elfelejtettél. mondta Kol.
- Nem. Minden nálam van. mondtam.
- Azt hiszem félreértettél. mondta Kol majd elém suhant és megcsókolt.
- Máskor ezt mond. mondtam mosolyogva majd vissza csókoltam és kiléptem a házból. Beültem Stefan kocsijába és elindultunk. Mikor oda értünk, én bementem Stefan pedig elment. Engem a lányok bent vártak.
- Sziasztok! mondtam.
- Szia, na hogy vagy? kérdezte Samanta.
- Elég jól. mondtam mosolyogva.
- Na és milyen tánc lesz ez? kérdeztem.
- Hát olyan hip-hop, pom-pom. mondta Cleo.
- Értem. A pom-pomhoz nagy terület kell nem? kérdeztem.
- Ezt,hogy érted? kérdezte Samanta.
- Hát,hogy a pom-pom lányok ugrálnak, szaltóznak, spárgát csinálnak. mondtam.
- Mi a könnyebb változatot gondoltuk. mondta Cleo mosolyogva.
- Hát végül is én azt nem ismerem,szóval megtaníthattok rá. mondtam mosolyogva.
- Miért te melyik fajtát ismered? kérdezte Samanta.
- Zenét. mondtam a DJ-snek majd elkezdtem táncolni. A végére dobtam két hátra szaltót, majd egy spárgával fejeztem be.  A lányoknak tátva maradt a szájuk.
- Ezt meg,hogy a fészkes fenébe csináltad? kérdezte Cleo.
- 10 év balett, és pom-pom eredménye. mondtam mosolyogva.
- Te balettoztál is? kérdezte Samanta.
- Bevallok valamit, ha megígéritek,hogy senkinek nem mondjátok el. mondtam.
- Megígérjük. mondták egyszerre, majd leültek mellém.
- Szóval az úgy van,hogy a mi családunkban a lányok. Lovaglással, és balettal kezdik. A fiúk pedig vívást tanulnak. A papám és a mamám királyi családból származnak ahogy mi is. mondtam.
- Nem mondod,hogy lovagolni is tudsz? kérdezte Samanta.
- Nem ez itt a kérdés. Királyi családból? kérdezte Cleo.
- Igen tudok lovagolni. Sőt meg is tanítalak titeket. És igen királyi családból. De nem nagyon érdekel minket szóval. mondtam mosolyogva.
- Lányok szeretnék tőletek kérni valamit. mondtam majd rájuk néztem.
- Persze kérdezzen hercegnő. mondta Cleo.
- Kérlek ne hívjatok így. Amúgy szeretném ha eljönnétek ma hozzánk vacsorára. mondtam.
- Hozzátok? kérdezték egyszerre. Vettem egy mély levegőt majd mondtam.
- Kolhoz és hozzám.
- Persze, természetesen. Elmegyünk. mondták egyszerre mosolyogva.
- Akkor ezek szerint, titeket nem is érdekel,hogy kibékültem Kollal? kérdeztem.
- Nem, dehogyis. Mi csak örülünk neki. mondta mosolyogva Cleo.
- Komolyan? Annyira örülök,hogy a barátnőim vagytok. mondtam mosolyogva majd átkaroltam őket.
- Akkor most induljunk is. Akkor nálatok találkozunk. mondták majd elmentek mosolyogva. Én is elindultam hazafelé. Mikor haza értem, bementem és megcsapott a jó illat. Halkan mentem,hogy megtudjam ijeszteni Kolt. Mikor majdnem ott voltam mögötte azt mondta Kol.
- Engem nem tudsz megijeszteni. majd elmosolyodott és megcsókolt.
- Ez nem ér. Én is megakarlak ijeszteni. Mindig csak neked sikerül. mondtam majd lebiggyesztettem a számat. Megfogta az állam felemelte a fejem majd azt mondta.
- Tudod,hogy én tudok olyat tenni amivel...
- Tudom Kol. De én azt sosem tudnám elképzelni,hogy én vámpír vagyok. mondtam.
- Erős vagy. Tudom,hogy te lennél a legszebb vámpír hercegnő. mondta Kol majd felhúzta a szemöldökét és elkezdett mosolyogni.
- Te ott voltál? kérdeztem tőle nevetve majd megütöttem a vállát.
- Szép spárgát nyomtál le az biztos. mondta majd megcsókolt.
- Ez nem ér. Neked itthon kellett volna főznöd. mondtam majd elkezdtem nevetni.
- Azt hiszem inkább rendeljünk pizzát. mondta Kol majd elkezdett nevetni.
- Miért? kérdeztem felhúzott szemöldökkel.
- Mert elrontottam. Bár ha szeretik a cukros levest, akkor tálalom. mondta nevetve.
- Mit csináltál? kérdeztem nevetve.
- Gyere megmutatom. mondta nevetve majd oda húzott a leveshez. Megfogta a kanalat merített a levesből majd oda nyújtotta nekem. Beleszürcsöltem majd ki is köptem.
- Fúj, ez undorító. mondtam nevetve.
- Hát be kell vallani nem tudok főzni. mondta Kol nevetve, majd magához húzott és megcsókolt.
- Akkor maradunk a pizzánál. mondtam nevetve. Felmentem átvettem egy normális ruhát, utána pedig lementem. Adtam a cicának meg a kutyának kaját és leültem a kanapéra. Pár perc után csengettek elindultam az ajtó felé, majd vissza néztem és azt mondtam Kolnak.
- Viselkedj! Kinyitottam az ajtót, majd ott álltak a barátnőim.
- Sziasztok! Hát a többiek? kérdeztem.
- Szia Ella. Jeremy nemsokára ide ér. Damon pedig hoz piát. mondta Samanta.
- Értem, hát akkor gyertek beljebb. Bementünk a lányok leültek a kanapéra majd én is leültem melléjük.
- Lányok. A kaja... szóval... de nem tudtam befejezni a mondatot mert elkezdtem nevetni.
- Még így sosem hallottalak nevetni. mondta Samanta. Kol oda jött leült majd azt mondta.
- Majd én elmondom, mert nem most fogja befejezni a nevetést. mondta Kol mosolyogva.
- Rendben. Halljuk. mondta Cleo.
- Hát az úgy volt,hogy elkezdtem csinálni a levest. Mikor nem néztem meg,hogy mi van a dobozra írva, így a só helyet cukrot tettem a levesbe. Ezért most várjuk a pizzát. mondta Kol. De Samanta hangosan elkezdett nevetni majd csatlakozott Cleo is a nevetésbe-
- Borzalmasak vagytok. mondta Kol nevetve.
- Ez még új. mondta Samanta majd leállt a nevetéssel. De újra elkezdett nevetni. De aztán csöngettek. Elmentem kinyitottam, Jeremy és Damon állt ott.
- Sziasztok, gyertek be. mondtam majd a nappaliba vezettem őket.
- Látom, vidám az este. mondta Damon majd lehuppant a kanapéra.
- Úgy tűnik a lányoknak tetszik az este. mondta Kol.
- Szerintem csak a te bénaságod tetszik nekik. mondtam nevetve.
- Ezt kikérem magamnak. mondta Kol.
- Na akkor most mit fogunk csinálni? kérdezte Damon.
- Damon. Mond,hogy hoztál valami ütőset. mondta Cleo.
- Drága, te nem elég ütős vagy. mondta Damon Cleonak.
- Damon! mondta Cleo majd oda dobott egy díszpárnát.
- De amúgy igen hoztam, Bourbon wiskey jó lesz? kérdezte Damon.
- Nekem megfelel. mondta Kol majd kivette Damon kezéből a wiskeyt. Hozott be poharakat majd mindenkinek öntött.
- Én ezt ki hagyom. mondtam.
- Ugyan már. Ne hisztizz! Igyál. mondta Damon.
- Nem fogok inni! mondtam majd letettem a poharat. Kol oda hajolt majd belesúgta a fülembe.
- Igyál! mondta majd elkezdett mosolyogni.
- Oké. mondtam majd megfogtam a poharat és megittam a pohár tartalmát.
- Ha iszol még egyet akkor megtapsollak. mondta Damon majd felhúzta a szemöldökét.
- Ha akarom meg iszom az egész üveg whiskeyt. mondtam majd megfogtam az üveget.
- Pöttöm, keménykedni akar. mondta Damon.
- Ne hívj már pöttömnek. mondtam Damonnek.
- Ha megiszod az egész wiskeyt, akkor többet nem hívlak pöttömnek. mondta Damon.
- Rendben. mondtam majd megittam az egész üveg whiskeyt.  Cleo bele ült Damon ölébe, majd megcsókolták egymást. Jeremy és Samanta ugyan ezt csinálta. Jeremyt hívta Alaric,hogy szükségük van a segítségükre. Ezért menjenek Damonnel. Damon adott egy utolsó csókot Cleonak Jeremy pedig Samantának majd elmentek.
- Hát akkor 4-en maradtunk. mondtam majd ráfeküdtem Kol mellkasára.
- Azt hiszem most mennünk kéne. Neked is le kéne feküdnöd. Kicsit berúgtál. mondta Cleo.
- Ugyan már, ez nem igaz. mondtam majd a whiskeyes üveg után nyúltam de Kol elvette és azt mondta.
- Nem ihatsz többet!
- Ne már Kol. Kérlek. mondtam neki kutyaszemekkel.
- Nem lehet, felviszlek aludni jó? kérdezte Kol.
- Csak akkor ha te is jössz. mondtam neki kislányos hangon.
- Akkor mi megyünk, holnap majd beszélünk Ella. Jó éjszakát. mondták majd elmentek.
- Kol.. Akkor megyünk aludni? kérdeztem.
- A kislányoknak pihenniük kell. mondta Kol majd adott egy puszit a homlokomra.
- Ha így hívsz akkor... akkor... de nem fejeztem be a mondatot mert egy nagyot ásítottam majd elaludtam. 

4 megjegyzés:

  1. Nagyon várom a következő részt, ha van időd megírhatnád és feltölthetnéd még ma :D

    VálaszTörlés
  2. Hétköznap 1-et szoktam a suli miatt... De szombaton 2. akár 3-at is írok :)

    VálaszTörlés