2013. február 17., vasárnap

1 x 11 Megmentés / 2.rész /

Mikor oda értünk a Salvatore birtokra, már szinte ott volt mindenki kivéve Ric.
- Sziasztok. köszöntünk Kollal.
- Sziasztok. köszöntek a többiek.
- Na mi a terv? kérdezte Damon.
- A terv az baromi egyszerű. El kell terelni Klaus és a hybridjei figyelmét. mondtam.
- És ezt,hogy akarjuk megcsinálni? kérdezte Stefan.
- A hybridjei biztosan a ház körül settenkednek. Damon te Cleoval és Samantával elterelitek a figyelmüket. Stefan és Kol ti pedig Klaus figyelmét. Én addig megkeresem őket. mondtam.
- És tudod,hogy hol vannak a testek? kérdezte Damon.
- Van egy sejtésem. mondtam.
- Akkor mire várunk még? Induljunk. mondta Stefan.
- Induljunk. mondtam majd kimentünk a házból és elsuhantunk a Mikaelson villához. Mikor oda értünk mindenki elhelyezkedett én pedig elmentem a hátsó bejárathoz. Ott is állt két hybrid. Megvártam még Damon elviszi őket onnan majd bementem és lementem a pincébe. Megláttam a koporsókat felnyitottam majd kihúztam a tőrt Elijahból és Rebekahból. Megvártam még felélednek. Eltelt egy kis időbe még felébredtek.
- Mi történt? kérdezte Rebekah.
- Klaus leszúrt titeket. mondtam.
- És te mit keresel itt? kérdezte Rebekah.
- Éppen titeket mentelek meg. Menjetek ki halkan a hátsó kijáraton. Ott vár titeket Damon, Cleo és Samanta. Én megyek utánatok. mondtam majd elindultunk felfelé. Rebekah és Elijah a hátsó kijáraton mentek ki még én elől akartam elterelni Klaus figyelmét de ő már fent állt két hybriddel.
- Hova,hova drágám? kérdezte Klaus.
- Klaus... mondtam majd elpillantottam oldalra, Stefant és Kolt lefogta két hybrid.
- Mi járatban? Látom megtaláltad a pincémet. mondta Klaus.
- Igen...Én csak... de nem tudtam befejezni a mondatot mert a két hybrid lefogott.
- Miért voltál te a pincémbe? kérdezte Klaus majd megpillantotta a két tőrt a zsebembe.
- Szerintem már tudod,hogy miért voltam lent... mondtam neki majd ellöktem magamtól a két hybridet és kitéptem a szívüket.
- Hogy merészelted? kérdezte Klaus.
- Nem volt nehéz. mondtam neki.
- Direkt produkálsz, igaz? kérdezte Klaus.
- Nevezzük inkább...unalomnak. Miattad lettem vámpír, megérdemelsz minden szörnyűséget.  mondtam neki.  De akkor oda suhant, megfogta a nyakam majd a falhoz szorított.
- Mi lenne ha most én is kitépném a szíved? kérdezte Klaus.
- Tudom,hogy nem tennéd. mondtam neki.
- Ugyan, és miért nem? kérdezte. Oda hajoltam a füléhez majd belesúgtam,hogy:

- Mert tudom,hogy szerelmes vagy belém.
Klaus elengedte a nyakam majd belenézett a szemembe.
- Azt szeretném,hogy most ezt a tőrt...mondta Klaus majd kihúzta a zsebemből a tőrt.
- Beledöfnéd..Kol szívébe. mondta Klaus, majd Kolra mutatott.
- Te meg vagy húzatva. Szerinted beledöföm annak a szívébe akit szeretek? kérdeztem nevetve.
- Igen...Mivel én azt mondtam. mondta Klaus majd odanyújtotta a kezembe a tőrt.
- Menj a pokolba! mondtam majd ellöktem és elindultam az ajtó felé. De Klaus elém suhant belenézett a szemembe majd azt mondta.
- Azt mondtam,hogy döfd ezt a tőrt...Kol szívébe!
Ránéztem Kolra majd könnybe lábadt a szemem. Oda mentem hozzá belenéztem a szemébe.
- Ne sírj! Tedd meg. Tudom,hogy nem te akarod. Tudom,hogy ő kényszerít rá. mondta Kol. Hátra fordultam majd ránéztem Klausra.
- Kérlek... Vond vissza. Nem akarom ezt tenni. mondtam neki könnyes szemmel.
- Ella. Nézz rám. Tudod,hogy nem fogja vissza vonni. Csak tedd meg. mondta Kol. Oda léptem Kol elé majd hosszan megcsókoltam.
- Nem tudom vissza tartani. Mindent megteszek,hogy többet ne tudjon parancsolni nekem. mondtam Kolnak könnyes szemmel, majd megfogtam az arcát.
- Ugyan már... Szúrd már le. mondta Klaus.
- Tedd meg, egyszer újra veled leszek. Megígérem. mondta Kol mosolyogva.
- Ne haragudj kérlek. mondtam neki sírva.
- Szeretlek. mondta Kol. Nem bírtam tovább vissza tartani ezért beledöftem a szívébe a tőrt. Letérdeltem, Kol mellé majd elkezdtem jobban sírni. Stefan letérdelt mellém megfogta a kezem majd azt mondta.
- Gyere, menjünk.
- Nem akarom itt hagyni. mondtam neki sírva.
- Vigyétek el Kol testét. Utasította Klaus a hybridjeit.
- Nem! kiáltottam a hybridekre. Klaus oda jött megfogta az állam, belenézett a szemembe majd azt mondta Stefannak.
- Vidd haza, hagyjátok pihenni egy,két napig. Majd ha túl idegesítő lesz. Hozzátok el majd én lenyugtatom.
Stefan felhúzott a földről majd azt mondta.
- Gyere, menjünk.
- Nem fogom itt hagyni. mondtam neki sírva.
- Muszáj lesz. Kérlek, gyere Ella. mondta Stefan.
- Nem! mondtam Stefannak. Stefan felkapott a karjaiba majd elsuhant velem. Mikor oda értünk a Salvatore birtokra, besuhant velem majd letett a kanapéra.
- Nem volt jogod... mondtam neki.
- Muszáj volt. Sajnálom. mondta Stefan. Elijah, Damon és Cleo is lejöttek.
- Hol hagytátok Kol-t? kérdezte Damon. De akkor én felsuhantam az emeletre.

* Damon szemszög... *

- Hát neki meg mi baja van? kérdezte Damon.
- Klaus azt parancsolta neki,hogy szúrja le Kolt. mondta Stefan.
- Mi van? kérdezte Damon.
- Jól hallottad. mondta Stefan.
- Felmegyek hozzá, és megnyugtatom. mondta Elijah. Majd elindult az emeletre.
- Biztosan jó ötlet ez Elijah? kérdezte Stefan.
- Biztos vagyok benne. mondta Elijah. Majd felment az emeletre.

* Saját szemszög... *

Egy kis idő után valaki kopogott.
- Gyere be. mondtam neki miközben letöröltem a könnyeim.
- Ella... mondta Elijah.
- Mit szeretnél Elijah? kérdeztem.
- Beszélgetni... Ha nem baj. mondta Elijah.
- Nem, persze. Gyere ülj le. mondtam. Elijah leült mellém az ágyra.
- Nem gondoltam volna,hogy Klaus megteszi ezt veled,hogy le kell szúrnod Kolt. mondta Elijah.
- Én sem. Biztosan valamivel felhúztam,hogy ezt mondta. mondtam Elijahnak.
- Nem örökre ment el Kol. Biztos vagyok benne,hogy nemsokára újra láthatod. mondta Elijah.
- Tudom... De biztosan hosszú idő lesz és nekem Kol volt a mindenem. Nem tudok mástól segítséget kérni. mondtam neki majd újra elkezdtem sírni.
- Majd én segítek neked. mondta Elijah majd megfogta a kezem.
- Köszönöm Elijah... mondtam neki mosolyogva. Majd letöröltem a könnyeim. Elijah felállt majd elkezdett az ajtó felé sétálni.
- Elijah... mondtam neki.
- Igen? kérdezte majd vissza nézett.
- Nem maradnál itt? kérdezte tőle.
- Szeretnéd? kérdezte Elijah majd vissza lépett az ágyhoz.
- Igen szeretném. mondtam neki majd megfogtam a kezét. Elijah bebújt az ágyba mellém. Én ráhajtottam a fejem a vállára. Elijah betakart majd azt mondta.
- Jó éjszakát, Ella.
- Jó éjszakát, Elijah. mondtam neki megfogtam a kezét majd elaludtam.


* KICSIT RÖVID LETT, BOCSI! DE HOLNAP MEGÍGÉREM TÖBBET ÍROK! KÖSZÖNÖM A MEGÉRTÉSETEKET, ELLA! :) *

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése