2013. február 18., hétfő

1 x 12 Lovaglás

Reggel mikor felébredtem Elijah még aludt. Kikászálódtam az ágyból majd elmentem a fürdőbe. Mikor elvégeztem a reggeli teendőket kimentem a fürdőből majd oda mentem az ágyhoz és leültem Elijah mellé majd betakartam. Felakartam állni de Elijah megfogta a kezem. Rá néztem majd láttam,hogy még csukva van a szeme.
- Ébren vagy? kérdeztem tőle nevetve.
- Félig biztosan. Hova mész? kérdezte Elijah.
- Nem akartalak felkelteni, gondoltam lemegyek. A többiek biztosan már ébren vannak. mondtam neki mosolyogva.
- Szeretném ha még maradnál. mondta Elijah.
- De én már nem tudok aludni. mondtam neki mosolyogva. De akkor elkezdte tapogatni,hogy hol van az arcom. Majd mikor megtalálta megsimogatta.
- Ezt nyitott szemmel könnyebb lett volna. mondtam neki majd megfogtam a kezét és letettem a lába mellé.
- Feküdj vissza mellém. mondta Elijah majd újra megfogta a kezem.
- Elijah...Szerintem te most álmodsz. mondtam neki nevetve.
- Elég szép álom. mondta majd mosolyra húzta a száját.
- Elijah...mondtam neki majd vettem egy mély levegőt.
- Ne...Ne érts félre. mondta Elijah majd kinyitotta a szemét és megfogta mind két kezével az arcom.
- Nem fogom félre érteni. mondtam neki majd vissza feküdtem mellé az ágyba. Elijah rám nézett majd azt mondta.
- Nem gondoltam volna,hogy a testvérem ilyen szép lányt választ maga mellé. Akit szeret. mondta Elijah.
- Ilyet ne mondj mert még elpirulok. mondtam neki mosolyogva.
- Eljönnél velem sétálni? kérdezte Elijah.
- Nincs ellenemre. mondtam mosolyogva majd kipattantam az ágyból megfogtam Elijah kezét majd kihúztam az ágyból.
- Ennyire nem vagyok fiatal. mondta Elijah.
- Ugyan már Elijah, ennyire nem kell nemesnek lenned. mondtam neki.
- Ezen nem tudok változtatni. mondta majd felkapta a zakóját.
- Ezt sajnálattal hallom, uram. mondtam neki mosolyogva. Majd lementünk és ott voltak a többiek.
- Jó reggelt. mondtam nekik mosolyogva.
- Jó reggelt. Látom Elijah, tényleg feltudtad vidítani. mondta Stefan mosolyogva.
- Azt hittem,hogy téged is elküld a... mondta Damon de nem fejezte be mert Cleo fejbe vágta. Damon csak lebiggyesztette a száját majd megcsókolta Cleot. Ekkor belépett Samanta és Jeremy is.
- Sziasztok. köszöntem majd megfogtam Elijah kezét majd elindultunk sétálni.
- Kézen fogva szeretnél menni? kérdezte Elijah. Gyorsan elengedtem.
- Ne haragudj...Csak már..megszoktam. mondtam neki majd lehajtottam a fejem. Elijah utána megfogta a kezem.
- Engem nem zavar. mondta majd mosolyra húzta a száját. Elkezdtünk menni az erdő felé.
- Komolyan be akarunk menni az erdőbe? kérdeztem tőle majd erősebben szorítottam a kezét.
- Csak nem félsz? kérdezte.
- Mindig féltem az erdőktől. mondtam neki.
- Nem eshet bajod. Hiszen hybrid vagy. mondta mosolyogva.
- Tudom de akkor is nagyon para. mondtam neki.
- Megvédelek. Megígérem. De most ha megkérhetlek abba hagynád a szorítást?! mondta Elijah mosolyogva.
- Persze. Ne haragudj. mondtam majd elkezdtem nevetni. Elindultunk az erdőbe, majd mikor már legalább negyedórája mentünk meghallottunk egy fa reccsenést.
- Na jó ez fura volt. mondtam neki majd megszorítottam a kezét.
- Nem kell félned, biztosan csak mókusok. mondta Elijah.
- Nagy mókus. mondta mögöttünk egy hang. Hátrafordultunk majd azt mondtam.
- Tyler...
- Ella... mondta Tyler mosolyogva.
- Eljöttél. mondta Elijah.
- Megígértem Caroline-nak,hogy segítek. mondta Tyler.
- Mi? Miben? kérdeztem. Majd megjelent Damon. Utána pedig a többiek is jöttek.
- Szeretnénk ha Klaus kötelékét megszakítanád. mondta Stefan.
- Mi? Azt meg, hogyan? kérdeztem nevetve.
- Tyler segít. mondta Damon. Tyler felé fordultam majd azt mondta.
- El kell velem jönnöd a régi Lockwood birtokra.
- Hogyan szeretnéd ezt csinálni? kérdeztem tőle.
- El kell törnöd többször a csontod. mondta Tyler.
- Mi van? Te meg vagy húzatva. Ugyan nem töröm el minden csontom. mondtam neki majd elkezdtem indulni ki az erdőből. De akkor a csontjaim elkezdtek eltörni.
- Mi a fenét csinálsz? kérdezte Tylerhez fordulva.
- Ha nem töröd el magad a csontjaid, majd Bonnie megteszi varázslattal. mondta Tyler.  De akkor egyre több csontom tört el.
- Hagy már abba! kiáltottam rá.
- Nem lehet ne haragudj. Így ki tudod majd szabadítani Kolt. mondta Tyler.
- Hagyd ki ebből Kolt! mondtam neki. De akkor eltört majdnem az összes csontom.
- Szerintem menjetek el! Túl gyorsan változik át, és tudjátok mi lesz ha egy farkas megharap egy vámpírt. mondta Tyler. De akkor az utolsó csontom is eltört.
- Nem...fogok..átváltozni. mondtam nekik majd rájuk néztem és látták,hogy előjönnek a fogaim és a szemem is megváltozik.
- Nem úgy tűnik. mondta Damon majd Cleot maga mögé tuszkolta.
- Komolyan Damon... Nem fogok.. mondtam majd felálltam.
- Ezt meg,hogy csináltad? kérdezte Tyler.
- A Klaus iránt érzett gyűlöletem miatt biztosan ennyi is elég volt. mondtam.
- Elijah... te ma egy sétát ígértél nekem. mondtam neki.
- Azt hiszem azt bepótolhatjuk. mondta Elijah mosolyogva majd nyújtotta a kezét. Megfogtam a kezét majd elindultunk az erdő mélyére.
- Te is azt akartad,hogy ezt csináljam? kérdeztem.
- Szerettem volna,hogy többet ne kötődj Klaushoz. mondta Elijah.
- Nem volt jó, de legalább most már nem kötődöm hozzá. mondtam Elijahnak. Mikor már majdnem oda értünk a Wickery-hídhoz megint egy fa reccsenését hallottuk.
- Biztosan megint egy mókus... mondtam neki majd megfordultunk. De nem mókus volt.
- Klaus... mondta Elijah.
- Elijah...Hát ilyen fogadtatást kapok, testvérem? kérdezte Klaus.
- Miért, milyenre vártál testvérem. Leszúrtál, ahogy Rebekaht is. mondta Elijah.
- Ugyan már Elijah... Ezt már megszokhattad volna. mondta gúnyos mosollyal Klaus.
- Hát tudod, még mindig feldühít,hogyha leszúr valaki. mondta Elijah.
- Látom Ella, nem kellett sok és átugrottál a másik testvéremhez. mondta Klaus. Engem már nagyon feldühített Klaus. De nem akartam nekimenni ezért csak erősen megszorítottam Elijah kezét. Klaus ránézett a kezünkre és látta,hogy erősen szorítom Elijah kezét. Majd gúnyosan elmosolyodott.
- Ó, ne legyél dühös kedvesem. Csak az igazat mondom. mondta Klaus gúnyos mosollyal majd hátrafordult.
- De te sem akarsz kiállni a sorból igaz,Klaus? Várod,hogy te kerülj sorra. mondtam neki. Közbe küszködtem a könnyeimmel. Mert még mindig Kolt szerettem és senki mást nem. Klaus vissza fordult majd azt mondta.
- Szerintem te elnéztél valamit. mondta Klaus.
- Ó, igen? Csak féltékeny vagy mert Elijahval vagyok és nem veled. Azt hitted,hogyha leszúrom Kolt akkor majd egyből átmegyek hozzád igaz? Elvagy tévedve egy úton Klaus. Ugyan úgy Kolt szeretem. És sosem fogok mást! mondtam neki.
- És ha azt mondom,hogy sosem kapod vissza Kolt? kérdezte Klaus majd felhúzta a szemöldökét.
- Akkor megszívtam. mondtam neki, de már nem sokáig tudtam vissza tartani a könnyeim.
- Tudom,hogy nem fogsz rá várni. De tudod hol találsz meg, kedvesem. mondta Klaus majd elsuhant. De akkor én elkezdtem sírni majd átkaroltam Elijaht.
- Ne sírj. Megszakad a szívem ha így látlak. mondta Elijah.
- Ne haragudj Elijah. De tudod,hogy mennyire szeretem Kolt. mondtam neki.
- Igen, tudom. mondtam neki majd Elijah megfogta az arcom és letörölte a könnyeim.
- Köszönöm Elijah,hogy itt vagy nekem. mondtam neki majd a szemébe néztem.
- Ez csak természetes. mondta Elijah.
- Indulunk? kérdeztem tőle.
- Ha szeretnéd. mondta Elijah majd megfogta a kezem.
- Lehetne egy kívánságom? kérdeztem.
- Bármit kívánhatsz. mondta Elijah.
- Szeretném ha holnap elmennénk a többiekkel egy közeli lovardába. Tudod, kiskorom óta ha ló közelébe vagyok akkor megnyugszom. Vagy nem tudom,hogy van ez. Mindenkinek van egy olyan dolga amitől megnyugszik. Nekem a lovak azok amitől megnyugszom. mondtam neki mosolyogva.
- Természetesen elmehetünk. mondta Elijah. Mikor vissza értünk a Salvatore birtokra a többiek ott piáltak.
- Vissza értetek. Ez jó hír. mondta Damon.
- Öntenétek nekünk is? kérdezte Elijah.
- Persze. Üljetek le mellénk. Kell inni,hogy utána játszhassunk egy jó kis vetkőzős pókert. mondta Damon nagy mosollyal az arcán.
- Azt hiszem én inkább felmegyek. mondtam.
- Ugyan már Ella. Gyere, kérlek. mondta Samanta.
- Nem tudok pókerezni. mondtam nekik.
- Az csak jó. mondta Damon majd nagy mosolyra húzta a száját de Cleo megütötte a fejét.
- Tudod,hogy nem úgy értettem. fordult Damon, Cleo felé majd megcsókolta.
- Komolyan nem szeretnék maradni. mondtam.
- Ella, kérlek maradj itt velünk. Még Stefan is marad. mondta Cleo. Vettem egy mély levegőt majd azt mondtam.
- Rendben, maradok.
- Végre! kiáltotta Cleo. Leültem a kanapéra majd öntöttem magamnak egy pohár wiskeyt.
- Ne sokat. Tudod múltkor is mi volt. mondta Damon nevetve.
- Damon, kérlek. Ne emlékeztess rá. Kösz. mondtam majd lehúztam a pohár tartalmát.
- Elmesélnétek nekem mi volt? kérdezte Elijah kíváncsiskodva. Damon már nyitotta volna a száját de azt mondtam neki.
- Damon! Nem!
- Oké. Elijah kérdezte. mondta Damon majd feltette a kezét mint aki megadná magát. Mikor már legalább 3 üveg wiskeyt megittunk Damon azt mondta.
- Na akkor kezdhetjük a pókert?  kérdezte Damon. Damon elővette a póker készletét. Kiosztotta a lapokat majd azt mondta,hogy.
- Akkor kezdjük is...
Mikor már mindenki levett valamit rajtam még mindig minden rajtam volt.
- Ez nem ér. Azt mondtad,hogy nem tudsz játszani. mondta Stefan.
- Tévedtem. mondtam majd elkezdtem mosolyogni. De aztán a következő körbe Damon nyert ezért le kellett vennem valamimet.
- Oké, akkor leveszem a kabátomat. Oké? kérdeztem.
- Egyenlőre megfelel. mondta Damon.  Elsuhantam egy üveg whiskeyért majd elkezdtem inni.
- Nem akarsz belőle adni? kérdezte Damon.
- Ő...nem. mondtam majd elkezdtem nevetni. De aztán megint elvesztettem a játszmát.
- Damon, te csalsz. mondtam neki.
- Én nem csalok. mondtam Damon majd elkezdett nevetni.
- A gatyádat vagy a pólódat? kérdezte Damon, majd felhúzta a szemöldökét.
- Semelyiket. mondtam majd megittam a maradék wiskeyt.
- Akkor tudod,hogy kiestél. mondta Damon.
- Na jó, ahhoz túl részeg vagyok,hogy most szálljak ki. mondtam majd levettem a pólómat. Stefan és Damon elkezdtek nézni.
- Na jó, komolyan részeg vagy. Gyere, felviszlek aludni. mondta Elijah majd nyújtotta a kezét.
- Nemár, Elijah. Még csak most kezdtük el. mondta Damon.
- Elijah... Igaza van Damonnek. mondtam majd Elijahra néztem.
- Szerintem meg részeg vagy, és jobb lenne ha most lefeküdnél. mondta Elijah.
- Apuci, bekeményített... Akkor jó éjt pókertársak. mondtam majd elindultam felfelé. Mikor felmentem beugrottam az ágyba majd egy kis idő után Elijah és bejött a szobába.
- Miért van az,hogy te nem játszottál? kérdeztem tőle majd a kezemre támaszkodtam.
- Mert nem mutogatom másnak a testemet. mondta Elijah.
- Pedig most már kíváncsi vagyok,hogy mi rejtőzik az inged alatt. mondtam neki majd elfeküdtem.
- Szerintem kicsit részeg vagy. Aludj. Holnap majd beszélünk. mondta Elijah.
- Most itt hagysz? Nem alszol velem? kérdeztem majd lebiggyesztettem a számat.
- Itt alszom veled. mondta Elijah majd befeküdt mellém az ágyba.
- Szeretek veled aludni, Elijah. mondtam majd ráfeküdtem a vállára és elaludtam. Reggel arra keltem,hogy leestem az ágyról.
- A fenébe! mondtam hangosan majd megfogtam a fejem mert iszonyatosan fájt. Elijah oda sietett.
- Jól vagy? kérdezte.
- Azon kívül,hogy szétrobban a fejem. Igen. Elmesélnéd mi történt tegnap? kérdeztem majd észrevettem,hogy nincs rajtam póló.
- Jézusom! kiáltottam fel majd oda tartottam magam elé Elijah zakóját.
- Hát ez egy hosszú történet. mondta Elijah.
- Mond,hogy nem látott meg így senki. mondtam nevetve.
- Vetkőzős póker volt. mondta Elijah majd felhúzta a szemöldökét.
- Uramisten. Megint berúgtam igaz? kérdeztem nevetve.
- Kicsit. mondta Elijah mosolyogva.
- Sajnálom,hogy így kellett látnod. De Damon mindig rávesz a hülyeségekre. mondtam majd elindultam a szekrényhez, hátha találok valami női ruhát. De csak Damon pólóit találtam. Kivettem egyet majd felvettem.
- Ha szeretnéd, lovaglás előtt, hazavihetlek átöltözni. mondta Elijah.
- Megtennéd? kérdezte mosolyogva.
- Természetesen. mondta Elijah majd elindult az ajtó felé. Lementünk majd ott voltak a többiek.
- Damon, bocs. De kölcsön kellett vennem egy pólód. mondtam.
- Nincs gond. mondta Damon.
- Lenne egy kérdésem. Eljönnétek velünk egy lovardába? A lányoknak már megígértem,hogy megtanítom őket lovagolni de gyertek ti is ha gondoljátok. mondtam.
- Ha nem baj jön Elena is. mondta Stefan.
- Nem baj, gyertek csak. mondtam mosolyogva.
- Akkor mire várunk? kérdezte Damon.
- A lovardánál találkozzunk. Mi még elmegyünk hozzánk. Át akarok öltözni. mondtam majd elindultam kifelé. Beültünk Elijah kocsijába majd elindultunk hozzánk. Mikor oda értünk Elijah-t megkértem,hogy adjon kaját a cicának és a kutyának. Én addig felmentem és átöltöztem. Mikor lementem, Elijah már ott várt. Felvettem a kabátot majd elindultunk. Mikor oda értünk a lovardáshoz a többiek már ott vártak minket. Elijah oda vezetett a lovakhoz, majd mindenki kiválasztotta a magának megfelelőt. Jött pár tanító majd a többiek elmentek velük. Elijah és én ott maradtunk a lovaknál.
- Elvihetlek valahová? kérdezte Elijah.
- Lovakkal megyünk? kérdeztem.
- Szeretnél? kérdezte Elijah.
- Ha nem probléma. mondtam neki mosolyogva.
- Nem probléma. Akkor menjünk. mondta Elijah majd felült a lóra. Én is felültem a lóra majd elindultunk. Elijah egy hegy tetejére vitt ahonnan gyönyörű volt a kilátás. Mikor éppen akartam leszállni a lóról megcsúszott a lábam. De nem estem nagyot mert  Elijah ott termett és elkapott a karjaiba. Belenéztünk egymás szemébe majd Elijah azt mondta.
- Már megint itt tartunk.
- Biztosan csak másnapos vagyok. mondtam neki nevetve. Elijah a karjaiban tartott még hosszú időkig, majd belenézett a szemembe és elkezdett közeledni az ajkam felé. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése