2013. február 23., szombat

1 x 17 A kripta

- Ella... mondta Kol. Kol felé fordultam majd vissza Klaushoz.
- Azt hiszem én távozok, Ella. Majd hívlak,kedvesem. mondta Klaus majd elsuhant. Kol felé fordultam majd láttam,hogy nagyon néz.
- Mi van? kérdeztem majd ahogy bementem a házba a kezemmel Kol kezének mentem. Mikor bementem mindenki rám nézett.
- Valami nem stimmel rajtam? Vagy miért bámultok? kérdeztem majd leültem a kanapéra.
- Whiskeyt? kérdezte Damon.
- Az jól esne. mondtam majd Damon felé fordultam aki nyújtotta a poharat.
- Kösz... mondtam majd láttam,hogy anyám Stefannal jön be a nappaliba.
- Drágám,de te nem iszol. mondta az anyám-
- Oops, ezt el felejtettem mondani. De iszok. mondtam majd kiittam a pohár tartalmát.
- Miért beszélsz így velem,kicsim? kérdezte az anyám.
- Beszélj már ezen a nyelven. Rohadtul unom a franciát. mondtam majd öntöttem magamnak még egy pohár whiskeyt. Egy kis idő után betoppant Bonnie is.
- Nézzétek, megjött a boszink. mondtam majd belekortyoltam a whiskeybe.
- Cleo, Damon, Samanta. Kijönnétek egy pillanatra? kérdezte Bonnie.
- Persze. mondták egyszerre, majd kimentek.
- Milyen így? kérdezte Damon.
- Mármint,hogy? kérdeztem majd ránéztem.
- Így,hogy kikapcsoltad az érzéseid. mondta Damon majd belekortyolt a whiskeybe.
- Azt sem értem minek vannak az érzések. Csak fájdalmat okoznak. Így könnyebb. mondtam majd én is belekortyoltam a whiskeybe. Amikor a többiek vissza jöttek a többiek megcsörrent a telefonom.
- Klaus...? mondtam a telefonba.
- Úgy hallottam,hogy Cleo és Samanta elmennek valahová. Ez igaz?
- Fogalmam nincs, Klaus. mondtam majd belekortyoltam a whiskeybe.
- Akkor tudd meg! mondta Klaus majd letette a telefont.
- Akkor tudd meg! mondtam utána gúnyosan.
- Klaus egyből feladatot hárít rád? kérdezte Damon majd felhúzta a szemöldökét.
- Nem. Csak tudni akarja folyamatosan mit csinálok. mondtam neki majd vissza ültem a kanapéra.
- Nekünk most el kell mennünk, Bonnienak gyógynövényeket szedni. Sietünk vissza. mondta Cleo majd egy csókot hintett Damon arcára majd elmentek Samantával. Damon is elment utánuk. Elővettem a telefont majd írtam Klausnak egy üzenetet.

Cleo és Samanta elmentek Bonnienak valami gyógynövényt szedni. De Damon is utánuk ment, jobb lesz ha elővigyázatos vagy Klaus. 
                                                                                                           Üdv: Ella...

Egy kis idő után jött is rá a válasz:

Kedvesem,engem nem kell féltened. Még kereslek. 
                                                                                                     Üdv: Klaus...

Eltettem a telefonom, ekkor Stefan bejött a nappaliba és hozott anyámnak üdítőt.
- Ella...Tudom,hogy erről most nem tanácsos beszélni, de nem akarod elmondani anyukádnak,hogy...tudod. mondta Stefan.
- Mi van? Te most azt akarod elmondani,hogy én...vagyis mi, vámpírok vagyunk? Ja igen, én nem csak vámpír... mondtam Stefannak kuncogva.
- Komolyan mondtam,Ella. Tudnia kell róla. mondta Stefan.
- Ha ennyire akarod, hát mond el. De nekem most kell egy kis frissítő. Egy igazi. mondtam majd elindultam az ajtó felé.
- Lent találsz, tasakot. mondta Stefan.
- Nem pont arra gondoltam,de most az egyszer megteszi. mondtam majd lementem. Hallottam valami mocorgást a pincéből. Bementem majd megpillantottam Ricet.
- Ric...? kérdeztem.
- Nem nagyon jó,hogy itt vagy... mondta Ric majd felült az ágyon.
- Nem nagyon érdekel, hogy mi a jó... mondtam neki majd kinyitottam az ajtót és bementem hozzá, majd leültem mellé.
- Mi történt veled? Miért vagy ilyen? kérdezte Ric.
- Ez egy egyszerű dolog... mondtam majd belekortyoltam a vértasakba.
- Értem...szóval megint kikapcsoltad az érzéseid? kérdezte Ric.
- Mondjuk úgy,hogy megmentettem vele az anyám életét. Meg jobb így, nincs bűntudat, nincs érzés... mondtam.
- Szóval így jobban érzed magad? kérdezte Ric.
- Nem érzem jobban magam, de mondhatni jobb. mondtam neki majd kiittam a tasak tartalmát.
- És akkor most Klaus csicskája lettél? kérdezte Ric.
- Mi van? kérdeztem.
- Végig mentél már az összes Mikaelsonon nem? És most Klaus csicskája vagy... mondta Ric.
- Aaaa, azt hiszem ezt nem kellett volna mondanod... mondtam neki majd a nyakánál fogva a falnak szorítottam meg akartam harapni de akkor bejött az ajtón Kol.
- Engedd el. mondta Kol.
- Ugyan miért? Rajta van a gyűrű...Nem mindegy,hogy él vagy hal? kérdeztem, de akkor előjöttek a fogaim és az arcom is megváltozott. Megakartam harapni a nyakát de Kol oda suhant és elhúzott onnan.
- Ő nem Ric...ő a másik fele. A gyűrű miatt ilyen! mondta Kol. Ric elkezdett nevetni, majd azt mondta.
- Ölj csak meg... Legalább szabadon élhetsz valamelyik Mikaelsonnal. Ha nem ölsz meg akkor megteszem én...
De nem bírtam tovább hallgatni oda suhantam és megharaptam a nyakát. Kol megfogta a kezem majd azt mondta.
- Nem gondolta komolyan...
Kirántottam a kezem Kol kezéből majd azt mondtam neki.
- Nem érdekel...
Elindultam kifelé majd felmentem és leültem a kanapéra. Majd megcsörrent a telefonom. De csak üzenet volt.

Elkaptam Cleot és Samantát. Damon nem volt velük. Kriptában vannak, oda küldtem pár hybridet,hogy biztosan ne tudjanak kiszökni.                                                                                                        Üdv: Klaus...
 
- Már egy ideje elmentek a lányok, és nem lehet elérni őket. Te sem tudod elérni őket? kérdezte Stefan. De én csak mosolyogtam.
- Te tudod,hogy hol vannak igaz? kérdezte Stefan.
- Lehet... mondtam majd elindultam kifelé. Stefan elém suhant majd azt mondta.
- Mond meg,hogy hol vannak.
- Elmondani nem fogom, ha ennyire látni akarod őket, keresd meg őket... De nem hiszem,hogy élve találod őket... mondtam majd kimentem az ajtón. De Kol megállított, majd azt mondta.
- Vagy elmondod...vagy anyukád tudja meg,hogy mi vagy...
- Oké...Mond el neki.. Nem érdekel. mondtam majd elmentem Kol mellett.
- Ella! kiáltott utánam Stefan.
- Mi van? kérdeztem majd hátrafordultam és láttam,hogy Stefan megharapja a kezét és anyám szájához tartja.
- Ha nem mondod el, átváltoztatom. mondta Stefan.
- Rendben. Elmondom, de nem garantálom,hogy túl élitek. mondtam majd oda mentem eléjük.
- A kriptában vannak. Hybridekkel körbe véve. mondtam.
- Akkor oda megyek. Kol te is jössz? kérdezte Stefan.
- Azt hiszem egy ős segítsége, jól jön. mondta majd elindultunk a kriptához.
                                                                                      

4 megjegyzés:

  1. Most a másik bloggal fogok egy kicsit többet foglalkozni, de ezt is folytatom minél hamarabb! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Morgan!

    Én ma kezdtem el olvasni a történetedet és be is fejeztem mindet nem tudtam abba hagyni!!
    Remélem a közel jövőben még folytatod mert alig várom hogy jöjjön a következő rész !!
    Egyébként imádom kol-t ő a második kedvenc ősim és nagyon össze illik Ella-val és azt is várom hogy ella minél hamarabb vissza nyerje az emberségét hiszen így nem önmaga!
    várom a kövit!!
    xo xo

    VálaszTörlés
  3. Szia, Veronika!

    Nagyon aranyos vagy, mindenképpen folytatni fogom csak ezen kívül még van 3 blogom és azokat is folyamatosan írom. De hamarosan lesz következő rész! xoxo

    VálaszTörlés