2013. március 9., szombat

Visszatérés

Mikor a kriptához értünk, elénk állt 2 hybrid.
- Ha azért jöttetek,hogy kimentsétek a 2 vámpírt, ne is fáradjatok. mondta az egyik hybrid.
- Nézzétek, gyökerek. Klaus mondta,hogy vigyem el nekik őket de ha nem engedtek be akkor azt hiszem,hogy nem a 2 vámpír hal meg hanem ti... mondtam majd elindultam vissza fele.
- Jó, akkor felhívom Klaust és megkérdezem tőle. Várjatok. mondta a másik hybrid. De akkor én hátrafordultam oda suhantam hozzájuk majd kitéptem mind a kettőnek a szívét.
- Gyökerek... mondtam majd elindultam a kriptába. Hátra fordultam majd azt mondtam.
- Jöttök? Vagy kint fogtok ácsorogni?
Stefan és Kol is elkezdtek jönni utánam. Kinyitottam a ketrec ajtaját majd oda mentem Cleohoz és Samantához akik ki voltak kötözve. Letéptem róluk a láncot majd elindultam kifelé. Kint a kripta bejáratnál állt Klaus és Monika.
- Klaus... mondtam.
- Kedvesem, te mit keresel itt? És ki tette ezt a hybridekkel? kérdezte Klaus. Feltettem a kezem majd azt mondtam.
- Én voltam...
- Te megölted a barátomat? kérdezte Monika.
- Ó, szóval 2 barátod volt. Kol és az a gyökér. Most már mindent értek. mondtam. Monika oda suhant majd megakarta fogni a nyakam de megfogtam a kezét és eltörtem neki.
- Te hülye ribanc... mondta Monika.
- Ezt most az egyszer elnézem neked, mert ott vár bent a kis szerelmed Kol és hát nem akarom megbántani azzal,hogy megölöm a barátnőjét. mondtam majd elengedtem. Elindultam a kripta elől mikor hallottam,hogy Monika azt mondja,hogy.
- Hülye ribanc...
Majd oda suhant de én hátrafordultam és benyúltam a szívéhez.
- Na most már nem nézem el... mondtam majd kitéptem a szívét. De akkor kijöttek a többiek a kriptából.
- Kol! Itt a barátnőd szíve. mondtam majd oda dobtam a kezébe Monika szívét.
- Ella, te miről beszélsz? mondta Kol.
- Én semmiről... mondtam neki majd elfordultam és elindultam ki az erdőből.
- Te most komolyan azt hiszed,hogy Monika a barátnőm volt? kérdezte Kol.
- Én nem hiszem. Én mondtam. De ha megbocsájtotok, én most mennék mert utálom ha vér van a kezemen. mondtam fintorogva.
- Klaus...Bocs,hogy kitéptem 3 hybrided szívét...De az első a család nem? mondtam majd elsuhantam. Mikor vissza értem a Salvatore házba, felmentem a fürdőbe majd megpillantottam Damont,ahogy a kádba ül.
- Bocs... mondtam majd oda sétáltam a csaphoz,hogy megmossam a kezem.
- Amúgy, hova tűntél? Nem azt mondtad,hogy a lányok után mész? kérdeztem.
- Elindultam de nem találtam őket ezért elmentem inni. mondta Damon.
- Á, értem. mondtam majd elkezdtem a kezemet mosni. Damon kiszállt majd pucéran oda sétált hozzám.
- Aztán mi volt? Meglettek a lányok? kérdezte Damon.
- Látom téged nem érdekel Cleo. mondtam.
- Miért ne érdekelne? kérdezte Damon.
- Mondjuk úgy,hogy le se szarod. Szereted te egyáltalán? mondtam.
- Szeretem...mondta Damon majd mögém jött és elkezdte csókolgatni a nyakam.
- Damon, mit csinálsz? kérdeztem.
- Azt amit tőle nem kaphatok meg. mondta Damon majd a kezét lecsúsztatta a fenekemhez.
- Damom... mondtam de Damon maga felé fordított és hosszan megcsókolt.
- Damon, engedj el. mondtam majd eltoltam magamtól.
- Te mondtad,hogy minek az érzés! Akkor most se érezz csak csináld amit mind a ketten akarunk. mondta Damon.
- De én nem akarom. mondtam majd elindultam az ajtó felé. Damon elém suhant majd a falhoz szorított és oda hajolt a számhoz.
- Akarlak... mondta Damon.
- Akard Cleot, ne engem. Cleo is megadhatja azt amire vágysz. mondtam.
- Ezt magyarázd el neki is. mondta Damon.
- Ha látná rajtad,hogy szereted megadná neked amire vágysz. mondta Damon.
- Te, Kol miatt nem adod meg azt nekem amit akarok? kérdezte Damon.
- Nem, hanem azért mert neked van barátnőd. mondtam.
- És ha azt mondom,hogy én téged szeretlek? mondta Damon.

- Akkor sajnálom mert én nem szeretlek. mondtam.
- Akkor ne szeress. mondta Damon majd elkezdett felém jönni. 

- Damon... Szállj le rólam! Ha Cleo meg nem kell neked akkor mond meg neki. mondtam majd kisétáltam az ajtón. Mikor lementem a többiek éppen akkor jöttek meg.
- Hol van az anyám? kérdeztem.
- Nem tudjuk...Lehet elege lett ebből az Ellából. mondta Stefan.
- Milyen Ellából? Ebből ami most vagyok? Miért szerinted jobb az az Ella? mondtam.
- Nem gondolod,hogy az az Ella mindenkinek jobb lenne? Úgy szerettünk de most... mondta Cleo és Samanta.
- Miért jobb az az Ella? Cleo te meg foglalkozz a pasiddal aki az előbb akart lefeküdni velem mert te nem adod meg neki amit szeretne... mondtam.
- Mi van? kérdezte Cleo.
- Jól hallottad, kicsi szívem. mondtam majd elindultam kifelé. Az ajtóban megpillantottam Kolt.
- Te lefeküdtél Damonnel? kérdezte Kol.
- Bánatos vagy Monika miatt,igaz? Amúgy is ha lefeküdtem volna vele nem lenne mindegy? mondtam.
- Beszélhetnénk négyszemközt? kérdezte Kol.
- Itt miért nem jó? kérdeztem.
- Mert itt mindenki hall. mondta Kol.
- Nem érdekelsz,Kol. Sőt senki nem érdekel már. Szerintem jobb lenne ha elfelejtenél. mondtam majd elsétáltam Kol mellett. De Kol megragadta a kezem és azt mondta.
- Ella, kapcsold vissza az érzéseid, kérlek. mondta Kol.
- Miért kapcsoljam vissza? Hogy még többet szenvedjek? Kösz, inkább kihagyom. mondtam.
- Kérlek... mondta Kol majd megfogta a kezem.
- Már semmi nem lenne olyan mint régen... mondtam.
- Csak kapcsold vissza. mondta Kol.
- Már rég vissza kapcsoltam. mondtam majd belenéztem Kol szemébe.
- Nem lesz már semmi olyan mint rég... mondtam.
- Már nem szeretsz igaz, Ella? kérdezte Kol. Lehajtottam a fejem majd Kol elengedte a kezem.
- Most már mindent értek. mondta Kol majd elsuhant. Stefan kijött majd átkarolt, amit én viszonyoztam. Éppen mondani akartam valamit de Stefan rávágta.
- Tudom... mondta Stefan.
- Tudom,hogy ő is olyan lesz mint régen. Ki fogja kapcsolni az érzéseit. mondtam majd belenéztem Stefan szemébe.
- De te még vissza tudod hozni. mondta Stefan majd megfogta az arcom.
- Igazad van. Megkeresem. mondtam.
- Segítünk neked, jó? mondta Stefan.
- Köszönöm. mondtam majd elsuhantam. Először hozzánk mentem de nem találtam. Már majdnem mindenhol megnéztem de akkor megcsörrent a telefonom.
- Stefan... szóltam bele a telefonba.
- Megtaláltuk Kolt. De Klausnak segít. mondta Stefan.

- Mi? Ezt meg honnan veszed? kérdeztem.
- Bezárt minket a kriptába. A telefont nem találta meg nálam, ezért tudtalak most felhívni. mondta Stefan.
- Akkor a kriptához megyek. mondtam.
- Túl veszélyes... mondta Stefan.
- Nem érdekel... mondtam majd letettem a telefont és elkezdtem suhanni. Mikor oda értem a kriptához nem láttam a bejárat előtt senkit. De mikor be akartam menni Kol ott termett mögöttem.
- Nézzenek oda, már is hiányoznak a kis barátaid? kérdezte Kol.
- Engedd el őket. mondtam.
- Miért engedném? Talán csak nem hiányzik valamelyik. mondta Kol. Oda mentem Kol elé belenéztem a szemébe majd azt mondtam neki.
- Ha szeretsz vagy szerettél valamikor is. Engedd el őket. mondtam majd megfogtam Kol kezét.
- Vissza tért a régi Ella. És akkor most kihasználja a kedvességét. mondta Kol.
- Szeretném ha megbíznál bennem. mondtam.
- Jobb lenne ha békén hagynál. Nemsokára vissza jön Klaus, és azt fogja látni,hogy itt vagyok veled. Akkor nem fog örülni. mondta Kol majd elindult a kriptába. Megfogtam a kezét, majd azt mondtam neki.
- Kol, ha szerettél, engedd el őket. Kérlek. mondtam. Kol vissza nézett rám.
- Ha elengedem őket...semmi nem fog megváltozni... mondta Kol majd oda lépett elém.
- Igazad van...nem akkor fog megváltozni hanem most. mondtam majd a kezemet Kol nyaka köré kulcsoltam majd megcsókoltam. Kol a derekamnál fogva magához húzott majd csókcsatába kezdtünk. Kol a fenekemnél fogva felemelt majd a falhoz szorított.
- Hiányoztál... mondta Kol. Nem is válaszoltam rá semmit csak mosolyogva megcsókoltam.
- Hé,srácok! Mi még be vagyunk zárva! kiabálta Stefan. Kollal egymásra mosolyogtunk majd elindultunk,hogy kinyissuk nekik a kripta ajtaját. 

4 megjegyzés:

  1. szia Morgan!

    Isteni volt ,nekem nagyon tetszett és végre Kol és Ella is egymásra talált és azért én remélem hogy mindenki vissza talált végre az emberségéhez is!!
    Damon...hát talán egy kicsit meglepett mert a történet elején én azt hittem hogy ellá-ba szerelmes de úgy tűnt hogy mégsem szóval..!a lényeg hogy ebből nem fognak valami jól kijönni az biztos!!
    várom a kövit!!
    xo xo

    VálaszTörlés
  2. Szia, Veronika!

    Hát igen, Damon lehet rájött,hogy valójában mind végig Ellát szerette. De viszont ugyan úgy szerelmes Cleoba is. Bonyodalmak lesznek,hogy nem tudja eldönteni kit szerez meg. Ella nagyon szereti Kolt,ahogy Kol is nagyon szereti Ellát. Klaus...Ő pedig most mindent elkövet,hogy tönkretegye Elláékat mivel ugyebár Klaus is szerelmes Ellába.
    Sietek a folytatással. xoxo

    VálaszTörlés
  3. Szóval mindenki szerelmes Ellába...

    VálaszTörlés
  4. Folytiiitttt!!! ;) *- * ♥♡♥♡

    VálaszTörlés